FAQ

PYTANIA TECHNICZNE

Jak założyć konto? Jak się zarejestrować?
Po kliknięciu w przycisk „KUP KURS” na ekranie pojawi się formularz, który uzupełnisz swoimi danymi: e-mail, imię, nazwisko i hasło (e-mail i hasło posłużą Ci później do logowania się do materiałów z kursu).  Po zaznaczeniu zgody na warunki zawarte w Polityce prywatności klikasz „Zarejestruj się”. Jeśli wszystkie dane są poprawnie uzupełnione otrzymasz komunikat, że rejestracja przebiegła pomyślnie. 

Po dokonaniu płatności otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową e-mail potwierdzający zakup. Od tej chwili możesz już swobodnie korzystać z zakupionych materiałów, logując się do swojego konta przy wykorzystaniu adresu e-mail oraz hasła podanego przy rejestracji. 

W jakiej formie otrzymam dostęp do kursu?
Kursy na HakujZdrowie.pl są kursami video online. Dostęp do kursu otrzymujesz od razu po dokonaniu płatności. Po zakupie wybranego kursu otrzymasz na swoją skrzynkę mejlową e-mail z potwierdzeniem zakupu. Kliknij w niebieski z link z nazwą kursu a zostaniesz przekierowany do kursu. Możesz również wejść na stronę www.hakujzdrowie.pl/kursy i na górze z prawej strony jest miejsce do logowania. Login to Twój adres email, hasło jest takie jak przy zakładaniu konta podczas zakupu kursu. 

W jaki sposób zalogować się na konto?
Aby zalogować się na swoje konto wejdź na stronę www.hakujzdrowie.pl/kursy i na górze z prawej strony jest miejsce do logowania. Login to Twój adres email, hasło jest takie jak przy zakładaniu konta podczas zakupu kursu. 

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do kursu otrzymujesz automatycznie po dokonaniu płatności. Aby zalogować się na swoje konto wjedź na stronę www.hakujzdrowie.pl/kursy i na górze z prawej strony jest miejsce do logowania. Login to Twój adres email, hasło jest takie jak przy zakładaniu konta podczas zakupu kursu. 

Na jak długo mam dostęp do kursu?
Informacja o długości subskrypcji zawsze jest podana przy danym kursie, pod guzikiem KUP KURS. Nasze kursy są dostępne od 6 miesięcy do 2 lat, w zależności od kursu. W tym czasie możesz oglądać dany kurs nieskończoną ilość razy. 

Czy mogę przedłużyć dostęp do kursu?
Napisz do nas na kontakt@hakujzdrowie.pl a znajdziemy indywidualne rozwiązanie.

Zapomniałam hasła, jak mogę odblokować konto?
Aby odblokować swoje konto kliknij na link przy miejscu do logowania “Nie pamiętasz swojego hasła”. Na swoją skrzynkę pocztową dostaniesz mejla z instrukcją jak ustawić nowe hasło. Gdyby operacja się nie udała, albo wystąpił jakiś problem techniczny zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić. kontakt@hakujzdrowie.pl lub tel. Weronika: +48 696 256 086

Nie mogę otworzyć kursu, co mam zrobić?
Jeśli występuje problem z otwarciem kursu w pierwszej kolejności zobacz czy kurs się otwiera na innym urządzeniu, np innym komputerze czy telefonie. Jeśli tak, to spróbuj zrestartować u siebie przeglądarkę i wyczyścić pliki cookies, jeśli to nie działa spróbuj na innej przeglądarce. Jeśli nadal nie możesz wejść na kurs daj nam znać kontakt@hakujzdrowie.pl lub tel. Weronika: +48 696 256 086

PŁATNOŚĆ I FAKTURY

W jaki sposób mogę zapłacić za kurs?
Za kurs na platformie Hakuj Zdrowie zapłacisz przez system płatności PayNow, PayU- bramki obsługują  przelewy internetowe bankowe, płatność kartą kredytową Visa i MasterCard, możesz również zapłacić w oddziale banku generując numer do przelewu. Płatności online możesz również dokonać za pośrednictwem systemu Stripe i Paypal.

Jeśli masz pytania napisz do nas lub zadzwoń: kontakt@hakujzdrowie.pl, Weronika: +48 696 256 086

W jaki sposób zapłacić za kurs z zagranicy?
Jeśli nie znajdziesz swojego banku w systemie Paynow i Payu zawsze możesz zapłacić kartą kredytową Visa lub MasterCard. Płatności online możesz również dokonać za pośrednictwem systemu Stripe lub Paypal.

Czy mogę otrzymać fakturę za kurs?
Oczywiście. Składając zamówienie zaznacz opcję faktura i podaj swoje dane. Fakturę prześlemy na mejla.

Czy mogę otrzymać fakturę na dane zagraniczne?
Oczywiście. Składając zamówienie zaznacz opcję faktura i podaj swoje dane. Fakturę prześlemy na mejla. Napisz nam w uwagach czy jesteś płatnikiem VAT żebyśmy dobrze przygotowali dokument.

Mam kupon rabatowy, jak mogę z niego skorzystać?
Jeśli masz kupon rabatowy na wybrany produkt, dodaj go do koszyka a następnie wpisz go w miejsce KUPON RABATOWY. Cena obniży się automatycznie o wartość kuponu.

Czy mogę kupić kurs na raty?

Tak, możesz u nas zrobic zakupy na raty 0%. Przy płatności wybierz metodą płatności PayU – Raty 0%.

Czy mogę skorzystać z refundacji na kurs?
Na ten moment nie mamy podpisanej umowy z żadną instytucją udzielającą refundacji. Jeśli jednak znasz takie miejsce i możesz skorzystać z takiej opcji, napisz do nas, a my postaramy się wejść we współpracę z takim miejscem.

KONTAKT

Platforma e-learningowa działa 24/7. Biuro działa pon.-pt. w godzinach 9-17. 

Staramy się jak najszybciej odpowiadać na wasze pytania, ale czasem jesteśmy na zdjęciach i mamy ograniczony dostęp do komputera. Zawsze jednak odpowiadamy. Napisz do nas lub w pilnej sytuacji zadzwoń /napisz sms.

Email: kontakt@hakujzdrowie.pl lub tel. Weronika: +48 696 256 086