§1 Definicje
-
- Sprzedający:
Jacek Burban
Broników 23
98-324 Wierzchlas
NIP: 8992535115
REGON: 363326275
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG
KONTO BANKOWE: 15 1140 2004 0000 3002 7648 6856 - Klient– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kupujący– zarówno Konsument, jak i Klient.
- Platforma edukacyjna– strona zawierająca Produkty cyfrowe, dostępna pod adresem https://hakujzdrowie.pl/kursy poprzez, którą Kupujący może korzystać z Produktów cyfrowych.
- Produkt cyfrowy – kurs, szkolenie, warsztat, e-book, nagranie webinaru, artykuł w postaci elektronicznej, do którego dostęp jest możliwy wyłącznie drogą online.
- Sprzedaż ciągła – produkty cyfrowe dostępne w sprzedaży przez 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Sprzedaż okresowa – produkty cyfrowe dostępne w sprzedaży w okresach wyznaczanych przez Sprzedającego.
- Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Platformy edukacyjnej http://hakujzdrowie.pl/kursy/ określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów cyfrowych; rodzaj płatności; dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
- Sprzedający:
§2 Produkt cyfrowy
-
- Produkt cyfrowy jest produktem autorskim Sprzedającego i tym samym stanowi przedmiot prawa autorskiego podlegający ochronie na podstawie właściwych przepisów, a w szczególności ustawy o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych.
- Produkt cyfrowy jest w całości dostarczany drogą online. (Wyjątek stanowi certyfikat uczestnictwa w Akademii Psychobiologii Online, który wysyłamy pocztą tradycyjna).
- Aby Kupujący, po realizacji zamówienia, mógł korzystać z produktu cyfrowego, niezbędne jest posiadania sprzętu komputerowego z obsługą multimediów (wideo/audio), przeglądarki internetowej (z obsługą skryptów javascript i cookies) , wtyczki/przeglądarki plików PDF oraz dostępu do Internetu.
- Aby korzystać z Produktu cyfrowego, dostarczanego drogą e-mailową, niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
§3 Warunki dostępu
-
- Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem. Kupujący poprzez złożenie zamówienia zawiera ze Sprzedającym umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedającego. Zamówienia dla produktów cyfrowych znajdujących się w Sprzedaży ciągłej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są prace konserwacyjne Platformy edukacyjnej.
- Przedmiotem świadczeń Plaformy edukacynej Hakujzdrowie.pl jest dostęp do produktów cyfrowych w postaci online. Dostęp do treści płatnych i darmowych wymaga rejestracji Kupującego na platformie edukacyjnej.
- W przypadku, gdy Kupujący ma zamiar skorzystać kodu zniżkowego, uprawniającego do nabycia Produktu cyfrowego po niższej cenie, Kupujący powinien wprowadzić kod w trakcie składania zamówienia, przed przejściem do kanału płatności.
- Zaakceptowanie regulaminu i wybranie przycisku finalizującego zamówienie powoduje zawarcie Umowy na czas określony w opisie Produktu cyfrowego. Czas trwania zależy od charakteru i formy Produktu cyfrowego.
- Po opłaceniu Produktu cyfrowego przez Kupującego, automatycznie zostanie utworzone konto na Platformie edukacyjnej.
- Dane dostępu do konta zostaną automatycznie dostarczone na adres e-mail wskazany przez Kupującego w trakcie składania zamówienia.
- Dane dostępu do konta pozwalają Kupującemu zalogować się na Platformie edukacyjnej i korzystać z zakupionych produktów cyfrowych, przeglądać i poprawiać swoje dane osobowe oraz przeglądać historię zamówień.
- Kupujący nie może wykorzystywać Produktu cyfrowego, w celu świadczenia jakichkolwiek usług z wykorzystaniem Produktu cyfrowego, na rzecz osób trzecich.
§4 Koszty i płatności
-
- Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedający niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Kupującego. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów cyfrowych, znajdujących się na stronach platformy edukacyjnej.
- Całkowita cena zamówienia będzie widoczna przed potwierdzeniem woli zawarcia umowy o dostęp do kursu przez Kupującego.
- Płatność za produkty cyfrowe odbywa się za pośrednictwem serwisu Przelewy24, Stripe, Paynow, PayU, PayPal, przelew tradycyjny na konto w mBanku nr konta 15 1140 2004 0000 3002 7648 6856. W przypadku zaksięgowanej płatności przez Przelewy24, Stripe, Paynow, PayU, PayPal dostęp do zakupionego produktu cyfrowego w trybie online przydzielany jest automatycznie.
- Poprzez system płatności PayU można zakupić produkty na raty, w tym raty 0%. Szczegółowe informacje dotyczące Rat PayU można przeczytać na stronie operatora https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2021/06/Najczesciej_zadawane_pytania_o_Raty_PayU_3.pdf
- Operatorem kart płatniczych dla systemu Przelewy24 jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
- Operatorem kart płatniczych dla systemu Stripe jest Stripe, Inc. Adres: 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA
- Operatorem kart płatniczych dla systemu Paynow jest mBank SA ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego – Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr rejestru przedsiębiorców KRS 0000025237, NIP: 526-021-50-88 ; REGON: 001254524
- Operatorem kart płatniczych dla systemu PayU jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 6.474.300 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Operatorem płatności online dla sytemu PayPal – PayPal (Europe) S.Ã r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg.
§5 Prawo odstąpienia od umowy oraz reklamacje
-
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zakupu, bez podania jakiejkolwiek przyczyny za wyjątkiem przypadków, w których spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy Kupujący powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji, przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, wysyłając stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej Sprzedającego lub tradycyjną pocztą na adres siedziby firmy Sprzedającego.
- Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający otrzymał oświadczenie Kupującego o odstąpieniu od Umowy.
- Reklamacje można składać mailowo na adres kontakt@hakujzdrowie.pl . Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Zwrotu płatności Sprzedający dokona, z wykorzystaniem takich samych kanałów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego.
§6 Prawa autorskie – osobiste i majątkowe
- Uczestnik jest uprawniony do korzystania z udostępnionych mu kompletów materiałów szkoleniowych oraz innych udostępnionych Mu wiadomości jedynie na użytek prywatny. Użytek ten nie obejmuje powielania ich jakąkolwiek metodą.
- Każda czynność polegającą na powielaniu ich jakąkolwiek metodą, udostępnianiu
ich z góry wiadomemu lub niewiadomemu kręgowi odbiorców, dokonaniu ich dekompilacji wymaga wyraźnej zgody Wykonawcy.
§7 Dane osobowe
-
- Administratorem danych osobowych Kupujących przekazanych Sprzedającemu jest Sprzedający.
- Kupujący rejestrując się na Platformie edukacyjnej wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości z materiałami informacyjno-handlowymi dotyczącymi nowych Produktów cyfrowych lub wydarzeń promowanych przez właściciela Platformy edukacyjnej.
- Kupujący ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania. Kupujący może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
- Kupujący nabywając Produkt cyfrowy dobrowolnie podaje swoje dane osobowe. Podanie danych osobowych jest jednak konieczne do zrealizowania zamówienia i świadczenia przez Sprzedającego usług, o których mowa w Regulaminie.
- Rejestrując się na Platformie edukacyjnej https://hakujzdrowie.pl/kursy Kupujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i zaakceptował jego postanowienia.
§ 7. Kurs online – licencja
1. Sprzedawca udziela klientowi niewyłącznej licencji do materiałów szkoleniowych w ramach opłaconego kursu online, która uprawnia klienta do korzystania z materiałów szkoleniowych w ramach jego działalności osobistej i zawodowej, bez ograniczeń terytorialnych.
- Licencja jest ograniczona do jednego (1) użytkownika – tylko jedna osoba może korzystać z materiałów szkoleniowych w ramach zakupu. Klient chcąc umożliwić większej liczbie użytkowników korzystanie z materiałów szkoleniowych musi nabyć dodatkowe prawo (dla każdego użytkownika) do korzystania z materiałów szkoleniowych (dokonać kolejnego zakupu).
- W ramach udzielonej klientowi licencji, klient nie jest uprawniony do wykorzystywania materiałów szkoleniowych dla celów sprzecznych z prawem, odsprzedaży i sprzedaży, wynajmu, udzielania dalszych licencji do materiałów szkoleniowych. Materiałów przeznaczonych do odsłuchu nie można wykorzystywać do innych celów i w inny sposób niż ich odsłuch, w szczególności nie można ich pobierać ani zapisywać, chyba że są to materiały dodatkowe – wyszczególnione do pobrania na dysk.
§ 8. Czas dostępu
- Kursy posiadają limitowany czas dostępu. Czas dostępu do danego kursu zamieszczony jest w opisie danego kursu.