Kurs pomoże Ci rozpocząć lub odświeżyć świecką praktykę medytacji. Dzięki niej poprawisz swoje samopoczucie, zredukujesz natłok myśli i codzienny stres. Wiedza przekazywana w kursie jest prezentowana w bardzo przystępny sposób. Wszystko po to, żebyś w przyszłości mogła/mógł praktykować samodzielnie. Na kurs składa się 16 filmów, które możesz odsłuchać w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki nim zdobędziesz praktyczne narzędzia, dowiesz jak reagować na “rozpraszacze”, wyciszysz umysł i nauczysz się świadomej samoregulacji energetycznej.

Mindfulness to trening uważnej obecności.

Dzięki temu kursowi:

👉 nauczysz się krok po kroku medytacji Mindfulness
👉 dowiesz się jak zredukować stres
👉 nauczysz się wyciszać natłok myśli
👉 zaczniesz głębiej odczuwać przyjemność
👉 dowiesz się jak wyrobić w sobie regularność i życzliwą dyscyplinę
👉 podniesiesz jakość swojego życia na co dzień

KURS PODSTAWY MEDYTACJI MINDFULNESS:

  • kurs możesz odtwarzać niezliczoną ilość razy przez okres dwóch lat
  • ćwiczenia w formie mp3 możesz pobrać na zawsze na swój dysk i ćwiczyć, kiedy tylko masz ochotę
  • kurs możesz oglądać na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu
  • kurs składa się z 5 modułów, 14 filmów, to 6 godzin wiedzy i ćwiczeń
  • kurs prowadzi psycholog i certyfikowana nauczycielka metody Mindfulness (MBLC)
  • kupując kurs masz 100% bezpieczeństwa. Możesz zrezygnować w przeciągu 7 dni od zakupu. Wystarczy, że do nas napiszesz a zwrócimy Ci całą kwotę.

DLA KOGO?

Dla osób żyjących w stresie

Dzięki treningowi Mindfulness nauczysz się jak rozluźniać ciało i redukować natłok myśli. W konsekwencji pogłębisz więź ze sobą i zdystansujesz się do spraw, które nazywasz “problemami”.

Dla osób zapracowanych

Czujesz, że wciąż gdzieś pędzisz? Masz mnóstwo spraw na głowie? Najlepszy czas na medytację jest właśnie wtedy, kiedy nie masz na nią czasu… Zatrzymaj się na chwilę, by pobyć w “Tu i Teraz”, a przekonasz się jak wiele możesz wyciągnąć z tego korzyści.

Dla osób, które chcą wziąć życie we własne ręce

Brakuje Ci energii do podejmowania kolejnych wyzwań? Chcesz mniej się martwić a bardziej korzystać z tego, co przynosi kolejny dzień? Techniki zaprezentowane w kursie pomogą Ci przejąć stery nad swoim życiem. 

Dla nowicjuszy

Od dawna przymierzasz się do medytacji, ale nie wiesz jak zacząć? Ten kurs jest dla Ciebie. Nauczysz się wszystkiego krok po kroku. Karo Tashi w bardzo przystępny sposób tłumaczy nawet zawiłe zagadnienia.

Dla osób z doświadczeniem medytacyjnym

Praktykujesz medytację na co dzień? Świetnie – ćwiczenie czyni mistrza. Nasze życie polega na ciągłym doskonaleniu się. W kursie znajdziesz wiele inspiracji i podpowiedzi do rozwinięcia i pogłębienia swojej praktyki. 

 

Program kursu

WSTĘP: Informacje organizacyjne. Jak najlepiej korzystać z kursu Mindfulness? W jaki sposób najlepiej przygotować się do treningu uważności? Jak często wracać do kursu? W jaki sposób ten kurs może odmienić Twoje życie?
Słowo wstępne 00:11:53
MODUŁ 1: Na czym dokładnie polega trening Medytacji Mindfulness? W jakiej pozycji ciała najlepiej praktykować? Wprowadzenie i przykład podstawowego ćwiczenia / praktyki Medytacji Mindfulness. Etapy podstawowej medytacji krok po kroku. Przykłady utrudnień pojawiających się podczas medytacji i jak sobie z nimi radzić? Medytacja prowadzona “Osadzenie w Tu i Teraz”.
Wprowadzenie do praktyki cz.1 00:14:08
Wprowadzenie do praktyki cz.2 00:06:02
Wprowadzenie do praktyki cz.3 00:17:49
Wprowadzenie do praktyki cz.4 00:18:54
MODUŁ 2: Życzliwość. Czym ona w ogóle jest i dlaczego jest nam potrzebna? Dlaczego jest tak ważna w treningu Medytacji Mindfulness? Skąd bierze się wewnętrzny krytyk i jak sobie radzić z jego istnieniem? Medytacja życzliwości (przyjmowanie i obdarowywanie). Jakie utrudnienia mogą się pojawić przy wykonywaniu tej praktyki? Co robić, by dać sobie więcej życzliwości? Jak użyć nieformalnej praktyki życzliwości, by dać sobie wsparcie w trudniejszych okresach?
Trening życzliwości cz.1 00:06:43
Trening życzliwości cz.2 00:17:17
Trening życzliwości cz. 3 00:09:51
MODUŁ 3: Przypomnienie każdego etapu praktyki osadzania w Tu i Teraz. Ciało i umysł. Dlaczego ciało jest tak ważne w Medytacji Mindfulness? Ciało jako biblioteka wszystkich naszych doświadczeń. Jak radzić sobie z dyskomfortem, gdy mamy trudne doświadczenia zapisane w ciele? Co jest pomocne, by złapać lepszy kontakt ze sobą? Praktyka skanowania ciała krok po kroku.
Ciało w medytacji cz.1 00:24:10
Ciało w medytacji cz.2 00:29:59
Ciało w medytacji cz.3 00:10:08
MODUŁ 4: Bogaty moduł z dużą ilością wskazówek, do którego warto często wracać. Dobrze zajrzeć tu gdy już regularnie praktykujesz (np. po 7-14 dniach). Wiadomości w nim zawarte posłużą Ci jako wsparcie w przeniesienie tego, co doświadczasz w Mindfulness w codzienne czynności i interakcje ze światem zewnętrznym. Praktyczne ćwiczenie “Przerwa na oddech”. Jak radzić sobie z mentalnymi utrudnieniami podczas jego wykonywania? Dzięki temu modułowi pogłębisz szczery kontakt ze sobą i tym, czego doświadczasz w danej chwili.
Mindfulness na co dzień cz.1 00:16:28
Mindfulness na co dzień cz.2 00:04:07
MODUŁ 5: Rozdział, w którym Twoja praktyka zakwitnie! Stan spoczywania w medytacji regeneruje naszą energię i pozwala pogłębić praktykę. Na co dzień neurotycznie szukamy rozwiązań “na wszystko”. Spoczywanie w medytacji pomoże zrelaksować i odpuścić nerwową potrzebę kontroli. Nawyk otwartego wchodzenia w stan spoczynku. Zdolność do bycia w pełni obecnym wewnątrz wiecznie pędzącego umysłu, w życzliwy sposób. Poprowadzona cała praktyka. Jak radzić sobie z niesfornym umysłem? Co gdy umysł podpowiada, by zaniechać praktykę?
Spoczywanie w Tu I Teraz cz.1 00:16:08
Spoczywanie w Tu I Teraz cz.2 00:37:27
Ćwiczenia do pobrania
Uspokojenie umysłu 00:17:01
Medytacja skan ciała 00:24:34
Przerwa na oddech 00:04:35
Medytacja życzliwości 00:16:13
Medytacja spoczywanie 00:25:24

Specjalista

Karo Tashi - z wykształcenia psycholog, z pasji eksplorator umysłu. Ukończyła dwie szkoły medytacji. Miała szczęście być nauczana bezpośrednio od Tybetańskich Mistrzów oraz pionierów naukowo opracowanej metody Medytacji Mindfulness (trening Uważnej Obecności). Nauczyciele nazwali ją Tashi (pomyślny znak po tybetańsku).

Psychologię ukończyła na Edinburgh Napier University w Szkocji, w Szkocji również zdobyła akredytację nauczycielską metody Mindfulness (MBLC). Studiowała transformujące techniki medytacyjne (np. przemiana trudności w siłę) w The Three Doors Academy w Niemczech. Pozostając w kontakcie ze swoimi nauczycielami, nadal pogłębia wiedzę I doświadczenie.  

Każdy dzień zaczyna od medytacji, regularnie jeździ też na odosobnienia medytacyjne w ciszy. Największą radość sprawia jej dzielenie się doświadczeniem w sposób lekki i zorientowany na zabawę z uczestnikami kursów.

KUP KURS
  • 250.00 z VAT
  • 730 Dni
16 ZAPISANYCH STUDENTÓW
© Hakuj Zdrowie. All rights reserved.