Każdy projekt ma swojego stwórcę. Rodzice już przed poczęciem dziecka, nawet jeśli świadomie jeszcze nie planują potomka, zaczynają nieświadomie tworzyć projekt, który ich dziecko będzie realizować przez całe swoje życie. Wszystkie emocje, które rodzice przeżywają w okresie tzw. Projektu/Celu (czyli od 9 miesięcy przed poczęciem, podczas ciąży, do końca 1 roku życia dziecka) zapisują się w pamięci komórkowej ich potomka na liście warunków niezbędnych do przetrwania.

 

Znaczna część problemów zdrowotnych dziecka do 10 roku życia wynika z problemów emocjonalnych jego rodziców. Podświadomie przejęty od rodziców konflikt, nierozwiązywalny na poziomie psychiki dziecka, dziecko będzie przetwarzać w swojej biologii pod postacią fizycznych chorób. Psychobiologia wyjaśnia emocjonalne przyczyny podatności dzieci na choroby zakaźne takie jak świnka, ospa wietrzna i odra, zapadania na infekcje – choroby uszu, gardła, krtani, oskrzeli oraz przejawiania się różnych rodzajów alergii. Psychobiologia pomaga zrozumieć wiele problemów i zaburzeń u dzieci – autyzm, ADHD, moczenie nocne, problemy wychowawcze, trudności w nauce, jąkanie się i wiele, wiele innych.

Zgromadzona wiedza pozwoli ci uświadomić sobie przesłanie choroby dziecka – w tym również chorób / wad wrodzonych. Zrozumiesz własne problemy dzieci związane z ich funkcjonowaniem w pierwszych kontaktach społecznych (przedszkole, szkoła) i problemy dzieci adoptowanych. Nauczysz się pomagać dzieciom w uwalnianiu się od chorób i wspierać je w rozwoju ich własnej świadomości.

Fundamentalne zachowania, przekonania i postawy, które obserwujemy u naszych rodziców „wpisują się” w synaptyczne ścieżki naszych podświadomych umysłów, a kiedy już tam są, przez resztę naszego życia kontrolują naszą biologię. – Bruce Lipton

Każdy uczestnik, który zakupi i przesłucha wszystkie moduły (pakiet all-in-one lub osobno) otrzyma imienny certyfikat udziału w Akademii Psychobiologii Online w formie papierowej, poświadczony podpisem pani dr n.med. Marzanny Radziszewskiej-Konopki.

Certyfikat udziału w Akademii Psychobiologii nie daje uprawnień zawodowych w rozumieniu przepisów prawa dotyczących tzw. zawodów regulowanych i działalności regulowanych, tj. takich, przy wykonywaniu których usługodawca posiada bezpośredni wpływ na zdrowie lub bezpieczeństwo publiczne, w przypadku których można wszcząć postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji. Wiedzę z zakresu kursu uczestnik może stosować na własną odpowiedzialność w ramach działalności, do której posiada stosowne uprawnienia.

akademia psychobiologii certyfikat

Ważna informacja: Moduł 7 Akademii Psychobiologii – Dzieci – choroby, problemy wychowawcze, społeczne, szkolne oraz każdy następny jest przeznaczony dla osób, które mają podstawy wiedzy o Totalnej Biologii. Wszystkim innym polecamy najpierw zapoznać się z Modułem 1 – Wprowadzenie do Psychobiologii, w którym szczegółowo omawiane są wszystkie zagadnienia, które stanowią fundament do zdobywania wiedzy dalej. Moduł 1 można kupić tu: Moduł 1 – Wprowadzenie do Psychobiologii

Program kursu

Odc. 1 Wstęp 00:28:04
Choroby dzieci - własne konflikty, przekaz transgeneracyjny, projekt/cel, problemy emocjonalne rodziców. Projekt cel - bezwiedna projekcja rodziców. Prawo tworzenia. Piętnowanie genomowe. Cykle. Nadrzędny cel biologii: przetrwanie gatunku.
Odc. 2 Poczęcie 00:59:24
Okoliczności. Cel. Reakcja matki/ojca na ciążę. Poczęcie. Poczęcie in vitro. Inseminacja. Dziecko poczęte po śmierci innych dzieci. Dziecko zastępcze. Słynne dzieci zastępcze. Śmierć jednego z bliźniaków.
Odc. 3 Ciąża 00:45:21
Kobieta orientuje się, że jest w ciąży. Jak matka informuje ojca o ciąży? Jak ojciec reaguje na informację o ciąży? Rodzice informują otoczenie o ciąży. I trymestr - embrion. II, III trymestr - płód. Oczekiwanie płci dziecka. Dziewczyna oczekiwana jako chłopiec. Wybrane dolegliwości w ciąży. Wymioty w ciąży. Gestoza - zatrucie ciążowe. Nadciśnienie tętnicze. Obrzęki. Obrzęki limfatyczne. Białkomocz. Rzucawka porodowa. Żylaki. Niedokrwistość. Cukrzyca ciążowa. Drogi moczowe. Zgaga, refluks. Nadmierne przybieranie na wadze. Zaparcia. Hemoroidy. Ostuda. Toksoplazmoza. Cytomegalia.
Odc. 4 Narodziny 00:41:21
Narodziny. Oksytocyna. Poród indukowany. Dolargan przed porodem. Znieczulenie zewnątrzoponowe. Poród pośladkowy. Owinięcie pępowiną. Problemy z łożyskiem. Tuz po narodzinach. Pobyt w inkubatorze. Zachłystowe zapalenie płuc. Niedotlenienie okołoporodowe. Wcześniactwo. Poród po terminie.
Odc. 5 Najczęstsze choroby „wieku dziecięcego”; choroby zakaźne i pasożytnicze; inne problemy zdrowotne 00:32:36
Gorączka. Zapalenie ucha środkowego. Przerost migdałka gardłowego. Zapalenie migdałków podniebiennych. Odra. Różyczka. Ospa wietrzna. Koklusz. Świnka. Pleśniawki. Mononukleoza zakaźna - monocytoza. Zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych. Pasożyty. tasiemiec. Owsiki. Nietrzymanie moczu. Nietrzymanie stolca.
Odc. 6 Choroby wrodzone i wybrane przypadki problemów zaprogramowanych w P/C 00:30:10
Staw biodrowy. Zwichniecie stawów biodrowych. Koślawość kolan. Stopy końsko-szpotawe. Małogłowie. Przepuklina pępkowa. Przepuklina pachwinowa. Rozszczep kręgosłupa. Rozszczep podniebienia. Jądro wędrujące/niezstąpione. Zespół Downa. Traiada 2. Mukopolisacharydoza.
Odc. 7 Problemy szkolne i wychowawcze, zaburzenia zachowania cz.1 00:41:34
Tiki. Jąkanie. Dysleksja. Dysgrafia. Dysortografia.
Odc. 8 Problemy szkolne i wychowawcze, zaburzenia zachowania cz.2 01:01:06
Zaburzenia koncentracji. Dziecko, które się wszędzie spóźnia. Ssanie kciuka. Strach przed chodzeniem do szkoły. Złość. ADHD. Autyzm. Zespół Aspergera.
Odc. 9 Znaczenie kolejności w linii rodzeństwa 00:32:00
Dziecko nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Odc. 10 Dzieci adoptowane 00:19:55
Dzieci adoptowane z powodu okoliczności życiowych. Dzieci adoptowane z powodu porzucenia przez matkę. Adopcja. Błędy popełniane przez rodziców adopcyjnych. Praca z dzieckiem adoptowanym. Dziecko adoptowane.
Odc. 11 Praca z dzieckiem 00:19:36
Założenia metody. Rozmowa z dzieckiem. Pomocne metafory. Pokaż dziecku rozwiązanie jego problemu. Praca z dzieckiem.
Materiały do pobrania moduł 7 00:00:00

Specjalista

dr n. med. Marzanna Radziszewska-Konopka

Ukończyła studia medyczne w 1986 roku. W roku 2003 uzyskała stopień doktora nauk medycznych. Jest autorem i współautorem wielu prac naukowych. Współtworzyła i koordynowała przez siedem lat (2002-2009) Program Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu u Noworodków.

Przez kilkanaście lat była wykładowcą w Studium Techniki Audiologicznej przy Politechnice Warszawskiej. Pełniła funkcję rzeczoznawcy Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie opiniowania materiałów do kształcenia zawodowego protetyków słuchu. Jest członkiem Rady Naukowej programu „Dźwięki Marzeń” Fundacji Orange i członkiem Zarządu Polskiego Komitetu Audiofonologii.

Czynnie pracuje jako laryngolog i audiolog. Już na początku swojej drogi zawodowej zauważyła, jak duże znaczenie dla zdrowienia pacjentów ma podejście lekarza do ich problemów. Równie ważny jak zaordynowanie odpowiednich leków czy zabiegów był sposób, w jaki ich słuchała i wyjaśniała im istotę ich problemów. Obserwowała wyraźne związki pomiędzy stylem życia (odżywianie, ruch, stres) i zapadaniem na choroby. Zaczęła zgłębiać wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania, detoksykacji organizmu i związków pomiędzy tym, jak przeżywamy sytuacje stresowe, a chorobami, na które zapadamy. Przez kilka lat przeczytała setki książek, wzięła udział w licznych seminariach, szkoleniach i warsztatach. Spośród wielu metod pracy z problemami natury psychicznej i fizycznej wybrała te, które mają swoje silne podstawy w biologii ludzkiego organizmu. Wiedzę o metodzie Totalnej biologii zgłębia i praktykuje od dziewięciu lat i stale fascynuje się efektami zdrowotnymi, jakie można osiągnąć po dotarciu do konfliktu wywołującego chorobę.

Obejrzyj darmowe filmy z dr. n.med. Marzanną Radziszewską-Konopką.

KUP KURS
  • 350.00 z VAT per 730 dni
  • 730 Dni
78 ZAPISANYCH STUDENTÓW
© Hakuj Zdrowie. All rights reserved.